Sonntag, 15. Mai 2011

GPS: The Sisters of Mercy


V dnešním díle mé rubriky o pokleslém umění se dostáváme k syntezátorové skupině z 80. let The Sisters of Mercy. Asi mi těžko kdo bude vyvracet, že Andrew Eldritch vlastně neumí zpívat, a celá ta jejich temnota mi přijde podobně kašírovaná jako u HIM, přesto u mě Sisters brnkli na tu správnou notu a vešli do mého srdce zadními vrátky tak jako ostatní dílka, která tu představuji v seriálu Guilty Pleasure Sunday.

Minimálně deset jejich skladeb mě neskutečně bere, obě jejich průřezové kompilace jsou vlastně výborné, už jsem byl připravený jít na Sonisphere jen kvůli nim, dokonce jsem už měl vymyšlený návrh na vlastní fanouškovské tričko, proč jen to vystoupení muselo padnout?

Píseň pro dnešní den - Floorshow

1 Kommentar:

  1. Tak pozor! HIM jsou specifickou skupinou, nemůžeš je soudit jen podle jedné písničky, které se chytly fanynky (budoucího)Twilightu ;-)

    AntwortenLöschen