Dienstag, 15. Juni 2010

144 návštěv za jeden den!!


K mému druhému blogu o podivných obalech hudebních nosičů mě kdysi inspiroval Pitchfork, který na konci každého roku publikuje přehled nejhorších obalů roku

Včera jsem jim poslal odkaz na můj blog, oni jej zveřejnili na Facebooku a návštěvnost mojí stránky vzrostla z průměrných deseti lidí denně na 144!! Na obrázku z Google Analytics vidíte grafické znázornění lidí, kteří se podívali na můj blog za jediný den, a průběžné výsledky z Analytics naznačují, že ani za dnešek to nebude marné.

2 Kommentare:

  1. Cus Henry, tak gratuluju k navstevnosti, popremyslej o Google AdSense ;-) Docela zajimavy tam je Estonsko a to druhy skoro vypada jak Albanie... Johny

    AntwortenLöschen
  2. To víš, globální svět, lidi dneska surfují z nejobskurnějších koutů světa. Ty ďubky na tak malé mapě nejdou na tom obrázku moc dobře rozeznat, takže to v tomhle případě nejsou ty země, jak říkáš, ale jindy už jsem jednu návštěvu z Tallinnu měl.

    AntwortenLöschen