Dienstag, 30. April 2013

Deset nejhloupějších názvů hardcore / metalových kapel (sepsaných do podoby hororové povídky)



Kdo poslouchá Kabát, může se stydět jen za jejich hudbu, ale ne za jejich název. Kabát je jasně definovaný předmět, užitečný, doma ho má každý z nás a jako pojmenování pro hudební skupinu se skvěle hodí. Ale jména kapel jako „Kdysi jsem přepral medvěda,“ „Číslo dvanáct vypadá jako ty“ nebo „A tak tě pozoruji z povzdálí“? V návaznosti na svůj dávný žebříček deseti nejhloupějších názvů hudebních skupin vám dnes přináším desítku specializovanou na hardcorové a metalové kapely, jejichž název má sám o sobě vyprávěcí obsah (často se jedná o celou větu). A jak jinak je podat, než ve formě příběhu. Každý název kapely obsažený v následujícím odstavci je navíc odkazem na domovskou stránku dané formace (aby bylo vidět, že jsem si tak stupidní názvy nevymyslel).

Zabil jsem kámoše. Dobře se s ním chlastalo, ale pak se ukázalo, že to byl A Traitor Like Judas. Nejdřív jsem chtěl, aby zemřel Pulled Apart by Horses, ale pak jsem si vzpomněl, jak I Wrestled a Bear Once, a utloukl jsem ho holýma rukama. Co naděláte, Brutality Will Prevail. Ale i tak to byl kámoš, takže bylo věcí mojí cti obstarat Funeral for a Friend. Kopal jsem mu hrob uprostřed noci, hromy blesky, vichr jak hovado. Eyehategod, zaklel jsem směrem k nebesům. Vtom šlehne blesk přímo do náhrobku mýho kámoše. His Statue Falls a rovnou mně na hlavu. As I Lay Dying, všimnul jsem si, že přitom Bleed from Within. To se mi ale beztak stává Every Time I Die.

2 Kommentare:

  1. To nejsou zadne metalove bandy! Metal archives je neznaji, takze jako obvykle to jsou nejaky gay-emo obskurdity. Na MA je pres 90.000 skupin - vyber neco lepsiho. Na prvni kliknuti napriklad - Galaktik cancer squad. :-D

    AntwortenLöschen
  2. Psal jsem přece, že to je metal jen zčásti, zbytek kapel hraje hardcore punk. Takže některé z nich na Metal Archives jsou, například AILD, BFW nebo ATLJ :-)

    AntwortenLöschen