Dienstag, 15. Januar 2013

Jak jsem poznal legendy (aniž bych chtěl)



Jednou z mnoha podivných činností, kterými se zabývám, je sbírání magnetofonových kazet. Nejlevněji se originální kazety seženou na Aukru a nedávno jsem si z poslední zásilky chtěl přehrát kazetu s debutovým albem Björk.

Na rozdíl od cédéček, které jsou většinou velmi vynalézavě potištěné, není výjimkou, když na originální kazetě najdete napsáno jen “See inlay for details.” Vytáhl jsem tedy takovou kazetu bez jakéhokoliv podezření z obalu Björk, vložil jsem ji do přehrávače a začal jsem se divit, když jsem místo zpěvačky slyšel zpěváka. A tak jsem poznal Suede. Chyběl mi jenom příslušný obal, který by mi ke kazetě pasoval, ale ten jsem si za použití své vlastní fotky udělal sám. Myslím, že já a má přítelkyně se na obalu vyjímáme lépe než bytosti, které byly na obalu Suede původně (viz obrázek).

1 Kommentar: