Samstag, 9. Juni 2012

Žižkovské pivobraní - Třináct piv za večer



Včera se mi moc líbilo na Žižkovském pivobraní. Velice sympatický je jejich nápad točit pivo do menších sklenic, takže toho může člověk ochutnat víc než obvykle. Dal jsem si tedy třináct kousků, vždy však šlo o jednu až tři deci piva. Tady je můj chronologický zápis z akce:


1) Primátor 14 výroční, který jsem plánoval pít, pokud bych se před pár týdny byl vypravil na náchodské pivní slavnosti (asi jim to zbylo)

 2) Chýně 12 polotmavá, jako vždy okouzlující svou charakteristickou (jak já říkám, "sklepní") chutí

3) Sv. Norbert IPA, podle mě jedno z nejlepších piv v republice 

4) Svatovar 11, slyšeli jste o něm někdy?

5) Konrád Červený Král 12, spíš jen z nostalgie po výletě na Sychrov, než že by to bylo dobré pivo

6) Ferdinand 11, to už areálem začínala znít Vltava (žádná halucinace, myslím tu skupinu Vltava)

7) Černá Hora Velen, můj oblíbený mok z lobkowiczovských restaurací

8) Primátor Chipper, grapefruitový radler, stejně jako ostatní radlery mi vůbec nepřipomíná pivo

9) Chotěboř Premium, na nějž jsem si vystál jednu z nejdelších front, abych se mohl paní výčepní zeptat na správné jméno tohoto nápoje - pivu prý v Chotěboři skutečně říkají Chotěboř, ale varianta Chotěbor prosazovaná jedním z mých nejmilejších čtenářů taky prý není od věci, protože tak se jmenoval dávný zakladatel města Chotěboř

10) Herold 14 Bronze Lager, jeden z mých favoritů včerejšího dne

11) Královská Zlatá Labuť 26 jako vzpomínka na můj výlet na Zvíkov

12) Dalešice Májový ležák z "pivovaru filmových Postřižin")

13) Žatec Baronka 13, symbolicky třináctý na mém pořadníku


Většinu večera provázel mírný déšť, ale slyšel jsem zase po čase svou oblíbenou kapelu, seznámil jsem se s jedním kolegou publicistou, potkal jsem i několik známých tváří a ten pivní výběr... prý tam zbylo ještě pár stánků, které jsem nestihl navštívit, ale věřit se mi tomu nechce :-)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen