Dienstag, 1. November 2011

Pražské kluby: Jen ticho se valí z repráků?


Na jaře jsem tu jásal nad slibným obsazením českých festivalů, teď si musím povzdychnout, že v podzimních programech hudebních klubů marně hledám, na co bych se mohl těšit.

Na jaře a na podzim jsem vždycky byl na koncertech pečený vařený a vloni touhle dobou jsem se zrovna nemohl dočkat, až vyrazím na Swans, No Age, Public Enemy, The Frames, Crystal Castles nebo The Futureheads. Letos mám v diáři napsaných jen pár více méně nadějných jmen, o kterých občas někdo napíše, že jsou fajn, rozhodně je ale aktivně neposlouchám, natož aby mě vidina jejich vystoupení naplňovala nějakým blahem. Měl bych se těšit na to, až mě do svého rodinného kruhu začlení Akron Family? Mám být high při vyhlídce koncertu High Places? Nebo bych měl tvrdnout při pomyšlení na lascivního kolouška Patricka Wolfa? PJ Harvey jsem propásnul, tak mi prosím někdo dejte ještě jednu šanci na pořádný podzimní koncert!

Poznámka pod čarou: Swans a No Age jsem si před rokem vůbec neužil a na koncerty Public Enemy, The Frames, Crystal Castles a The Futureheads jsem nakonec vůbec nešel.

2 Kommentare:

  1. A koncert Bobana zrušili :-(

    AntwortenLöschen
  2. Je to tak. Když jsem minulý týden četl, že Boban a Marko do Čech nepřijedou, tak jsem si myslel, že protože tu hrajou tak často, že ani z Čech neodjeli, takže technicky vzato nemůžou přijet. Ale fakt, ten koncert zrušili :-))

    AntwortenLöschen