Mittwoch, 23. November 2011

Pět nejhezčích melancholických obalů desek z tohoto roku


Jak jsem tady už prozradil minulý měsíc, i tento rok si nechám vytisknout svůj vlastní stolní kalendář s obaly nových desek. Celkem dlouho jsem se zabýval myšlenkou dát do něj tentokrát nejhezčí černobílé fotografie, které se letos na albech objevily, pak jsem ale přišel na to, že bych jich nedal dohromady tolik. Takže i když jsem nakonec koncepci změnil, nasbíral jsem dost obrázků na to, abych z nich mohl vybrat pět nejzdařilejších exemplářů. Když si rozkliknete obrázek nad tímto příspěvkem do plné velikosti, uvidíte těchto pět děl:

- Belong – Common Era
- Dirty Beaches – Lone Runner
- James Blake – Enough Thunder
- Lykke Li – Wounded Rhymes
- The Weeknd – House of Balloons

BTW Celkem dlouho jsem dumal nad tím, jak sem tak velký obrázek, aby šel v původní velikosti i stáhnout. Nakonec jsem to přestavěl z jedné dlouhé “nudle” na velikost 1070 x 1593. Když si ten obrázek stáhnete do počítače, měli byste ho v tomto rozlišení vidět i vy.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen