Dienstag, 11. Oktober 2011

Remixy pro Radiohead: Jak královi podtrhli nohy


Tenhle příspěvek vznikal asi nejdelší dobu v dějinách mého blogu. Už když se před několika měsíci začaly na internetu k poslechu objevovat první remixy, které elektronická komunita vytvořila pro Radiohead, nastražil jsem uši a vybíral jsem, který bych tady před vámi pochválil. Remixy skladeb z posledního rádiohlavého alba King of Limbs se zveřejňovaly vždy po třech kusech, pokaždé tři nová zklamání. Ani relativně velká jména jako Caribou nebo Modeselektor, ani čerstvé objevy, které mimo blogy nikdo nezná, nedokázaly vymyslet nic, co by pro mě bylo zábavné poslouchat.

Teď už jsem zmíněné remixy slyšel všechny (pravda, některé jsem znechuceně vypnul v půlce) a musím říct, že ani nevím, který bych vám mohl doporučit. Remixová deska pro Thoma Yorka z roku 2008 byla rozsahem jen poloviční, přesto se tam zapamatovatelných skladeb našlo mnohem víc.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen