Samstag, 19. Februar 2011

Z roku 1981 - Kraftwerk


Dnes se v přehledu nahrávek vydaných v roce, kdy jsem se narodil, dostáváme k materiálu, který velmi dobře znám. Doma mám na magnetofonové kazetě natočený archivní set Anthonyho Rothera, který je plný skladeb z téhle desky. "Interpol, Deutsche Bank, eins zwo drei vier," přibližně před osmi lety jsem to poslouchal dost často, dokonce jsem to použil i jako podkres k jednomu svému "artovému" filmu, kdy jsem zabíral mince rozházené po stole a měnil efekty na videokameře :-) Je to skvělé, je to pro mě nostalgie a taky se mi líbí poslouchat koncepční album plné technologického nadšení v době, kdy pro nás už počítače představují jen příliš pomalé pracovní nástroje, k nimž jsme osm hodin denně připoutáni a které přestávají fungovat, zrovna když začneme ukládat naši důležitou tabulku. V roce 1981 to tedy byla větší romantika. Škoda, že jsem Kraftwerk neviděl živě během jejich comebacku.

Ukázka z alba Computer World: Computer World

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen