Samstag, 11. Dezember 2010

Dinosaur Jr nyní farmaří i v mých sluchátkách


Během tohoto roku se mi velice slušně dostala pod kůži poslední deska amerického tria Dinosaur Jr nazvaná Farm. Tahle kapela mi opět přináší něco nového, já jsem nikdy neposlouchal kytarová sóla, kouzlo dinosaurů však spočívá v kombinaci světa omšelých kytarových onanů, který mi byl doposud cizí, se sympatickým slacker postojem, díky němuž jsem si zamiloval nejdřív Becka a nedávno i Pavement. V jejich případě se necítím, jako by na mě útočil Pan Kytarista s doktorátem z hudební vědy a kytarou za půl milionu. Neškolené skřehotání J Mascise na mě působí příjemným bezpečným dojmem, jako že je to vlastně standardní garage rock, pohodové klubové hraní, při němž Mascis všechnu tu kytarovou ekvilibristiku zvládá jen tak mimochodem.

Z alba Farm, které mi připadá výborné od začátku do konce, je tu pro vás legálně ke stažení skladba I Want you to Know (stačí kliknout pravým myšítkem a zvolit „Uložit jako…“).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen