Mittwoch, 22. Dezember 2010

Belle and Sebastian a radosti internetových přenosů


Včera jsem poprvé sledoval koncert v přímém přenosu přes internet, poprvé jsem zakusil možnost sledovat vyprodané představení hrané stovky kilometrů daleko, navíc "bok po boku" se svou drahou, která byla desítky kilometrů daleko, a byla to bomba.

Belle and Sebastian, známí tím, že nehrají příliš často ani v Británii, natož pak u nás, předvedli včera v Glasgow vynikající dvouhodinový set plný starších věcí pro fajnšmekry. Novou desku, která je stejně senzační jako všechny předchozí, překvapivě skoro pominuli (zazněla jen „I Didn’t See it Coming“ na úvod setu a „I Want the World to Stop“) a postupně procházeli známá i neznámá zákoutí své starší tvorby. Zpočátku Stuart i jeho kumpáni zpívali trochu falešně, během koncertu to však vytáhli, hraní si viditelně užívali a například „The Boy with the Arab Strap“ zazněla v naprosto famózní verzi.

Když už jsme u koncertů, je na čase ohlédnout se zase jednou za těmi, na kterých jsem opravdu fyzicky byl. Protože prázdninové festivaly jsem tu už všechny rozebral, tady je žebříček tří klubových koncertů, které jsem si nejvíc užil za poslední čtyři měsíce:

1. Tortoise + OTK @ Meet Factory……92%
2. Melissa auf der Maur + Troy von Balthazar @ LMB…..90%
3. Vltava @ Palác Akropolis……………87%

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen