Donnerstag, 8. April 2010

Můj nový blog už je první v návštěvnosti!


Můj nedávno založený blog o podivných obalech desek zovoucí se Cover Your Shame, Mrs. Stone!! slaví první úspěchy. Na obrázku nad tímto textem je návštěvnost všech mých blogů za uplynulých sedm dní, kde je (vedle tristní návštěvnosti tohoto webu) zdokumentováno, že moje nová sajta porazila tu etablovanou s filmovými plakáty.

Jasně, je pravda, že plno z těch hitů představují moje administrátorské zásahy, přesto statistika vypovídající o tom, odkud lidi přišli na můj blog vypadá jako zajímavý zeměpisný kvíz: Vanier, Charkov, Pompano Beach, Iver... (BTW: Správné odpovědi jsou: Kanada, Ukrajina, USA, Anglie.)

Od té doby, co jsem tady koncem března ohlásil, že jsem si založil nový blog, na něm postupně přibývá jeden ujetý obal desky za druhým. Objevila se tam už jak známá jména (Massive Attack, Jeff Beck), tak vynikající mimózní grafika od začínajících kapel (Javelin, Oh No Ono).

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen