Freitag, 26. Februar 2010

Moje nejoblíběnější desky z roku 2002 - nová soutěž


Pivo dostane ten, kdo jako první v komentářích pojmenuje aspoň jednu z nich.

Jinak včera se na Radiu 1 hrál rok 2001, z nějž mám nejradši první desku The Strokes. Její obal by jistě nebylo těžké uhodnout stejně jako parodovat. Na webu Quietus nedávno měli soutěž, v níž najali mima, aby ztvárnil obaly známých alb a lidi je pak mohli hádat. Myslím, že právě The Strokes by nebyli žádný oříšek ani pro mě, a to nemám žádnou pantomimickou průpravu. Stačila by mi jedna lyžařská rukavice, kterou mám ve skříni :-)

2 Kommentare:

  1. Oh my, das it uber-primitif:
    - Beck: Sea Change.

    AntwortenLöschen
  2. 90% lidí by to neuhodlo, možná i 91%. Výjimečné mozky si zaslouží výjimečné pivo. YOU WIN!!!!!

    AntwortenLöschen