Montag, 8. Februar 2016

Také já jsem přijal Čtenářskou výzvu


Čtenářská výzva je internetovým projektem, který vám definuje nejrůznější témata, a vaším úkolem je přečíst během tohoto roku odpovídající knihy. Témat je na jeden rok celkem dvacet, například kniha poprvé vydaná v roce 2016, kniha od autora oceněného Nobelovou cenou nebo kniha podle skutečného příběhu. Pro mě bylo velice zábavné už to, rozdělit si knihy, které jsem tak jako tak plánoval číst, do jednotlivých kategorií a napasovat je na jednotlivá témata (jednu knihu totiž nemůžete přiřadit do více kategorií, i kdyby to šlo).

Je únor a já už mám přečtené tři knihy. Jako svého nobelovského autora jsem zvolil Elfriede Jelinekovou, do kategorie knihy nad 400 stran jsem zařadil Lesk a bídu kurtizán a jednu z těch otravnějších kategorií (Oblíbená kniha tvého dětství) jsem velice rychle a s potěšením zaplnil gamebookem ze série Lone Wolf, který jsem téměř po dvaceti letech vytáhl z knihovničky ve svém bývalém dětském pokoji. Jak se mi bude dařit dál, můžete kdykoliv průběžně sledovat na tomto odkazu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen