Mittwoch, 23. Oktober 2013

Jak jsem nevyhrál lístky na Severský filmový podzim


Nevyhrál jsem, ale soutěžení jsem si řádně užil. Permanentka na tuto akci konající se v různých českých a moravských kinech totiž nebyla k mání jen tak. Připomeňme si, že většina ostatních internetových soutěží o lístky do kina vypadá asi takto:

Který herec hraje hlavní roli ve filmu Nevědomí?
a) Tom Cruise
b) Christopher Cruise


Takové otázky nepředstavují pro soutěžící nic zapeklitého, ale odpovídají tomu, kolik času lidé většinou na jedné internetové stránce tráví. V krajních případech zní soutěžní otázka i takto:

Do českých kin přichází nový snímek s populárním svalovcem Tomem Cruisem nazvaný Nevědomí. Kdo ztvárnil hlavní roli v tomto filmu?
a) Tom Cruise
b) Christopher Cruise
Nápovědu najdete na adrese
www.tomcruise.com

Soutěž se Severským filmovým podzimem byla ale jiná, a protože jsem byl minulý týden doma nemocný, mohl jsem jí věnovat několik hodin a rozluštil jsem ji až do konce. S identifikací neznámých herců, režisérů a dávno zapomenutých filmů podle fotek mi nepomohla ani tisková zpráva, ani program festivalu, a dokonce se ani soubory s danými fotografiemi nejmenovaly tak, že by něco prozradily. Pokud se někteří Seveřané na soutěžních fotkách vyskytují v letošním programu této akce nebo v databázi SFklubu, mají tam samozřejmě jinou fotku, naprosto neslučitelnou s tou soutěžní. Pokud máte rádi intelektuální výzvy, schválně si to zkuste.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen