Sonntag, 1. Januar 2012

Spam Sunday – Rozstříhej náš pocit


V dnešním závěrečném díle mé minisérie o spamu přináším rozsáhlejší citát plný překladatelských lahůdek. Musím uznat, že viagrového spamu mi v roce 2011 přišlo podstatně méně než v předchozích letech, ať už je to kvalitnějšími webmailovými filtry nebo tím, že prodejci sexuálních léčiv přesedlali do jistější branže obchodování se zbraněmi. Na Nový rok něco začíná a něco končí - já z nedostatku dalšího materiálu dnes končím svůj spamový seriál, a to tímto mailem:

Dobrý den, má drahá,
kompliment dne Doufám, že Ur pohodě tam, budu rád představil svoji vlastní na vás, mé jméno je víra jediného nikdy oženit, protože je mi potěšením napsat vám po shlédnutí vašeho profilu a miluji ho, která opravdu zájem mě v tom, že komunikace / přátelství s vámi, pokud budete mít touhu se mnou, prosím, budu rád, kdybyste mě kontaktovat zpět s mou e-mailovou adresu, takže jsme se mohli seznámit navzájem lépe stříhat naše pocit, a podívejte se, co se stalo v future.i bude velmi rád, pokud mi můžete napsat přes můj e-mail pro komunikaci a nejjednodušší říct více o mně a pošlu vám můj obrázek, budu čekat slyšet od vás je tu něco dobrého chci podělit se s vámi.
Dobrý den.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen