Dienstag, 28. Juni 2011

Koncerty, které jsem si zatím letos nejvíc užil


Rok 2011 se nám už pomalu půlí a nastává čas na ohlédnutí za hudebními akcemi, kterých jsem se letos zúčastnil. Pětice mých nejlepších koncertních zážitků je jako vždy velmi subjektivní, viděná čistě tak, jak jsem to cítil já.

1. Handsome Furs @ 007 Strahov................93%
2. Wildbirds & Peacedrums @ Akropolis........90%
3. Hidden Orchestra @ Akropolis................86%
4. Twilight Singers @ Meet Factory.............84%
5. Keelhaul + Bruce Lamont @ 007 Strahov....82%

3 Kommentare:

  1. Protestuju proti tomu, že tady není The Hives :)

    AntwortenLöschen
  2. Ten fesťák mě nebavil tolik jako ty nejlepší akce. Bylo to dobré, ale sem se vešla jen špička ledovce.

    AntwortenLöschen
  3. Nech si umístění na Brutal Assault, ten hodí všechny tyhle nýmandy do kapsy :-)

    AntwortenLöschen