Donnerstag, 28. April 2011

Wildbirds & Peacedrums nezklamali


Byl to zatím nejlepší koncert roku a byla to bomba :-) Mám pocit, že někde už jsem tenhle příměr v průběhu minulých deseti let použil, nicméně bylo to „jako kdybyste Björk zastihli zpívat v malém klubu.“ Neuvěřitelný bluesový hlas Mariam Wallentinové a perkusivní nářez. Škoda jen, že nedorazilo mnoho lidí, takhle si tu atmosféru člověk musel vytvořit sám, ale kdo dorazil, tak věděl, na co jde. Zvlášť my, co už jsme je jednou zažili v Polsku. Tváří v tvář takovému náporu nelze zůstat chladným.

K předzpěvačce jen jednou větou: Kdybych si hodinu předtím nečetl v knihovně o tragédiích (antických), domníval bych se, že Ridina Ahmedová je jednou z nich.

A jelikož jsem zatížený na obaly hudebních nosičů, dokonce jsem jim v minulosti věnoval i jeden ze svých blogů, těšil jsem se i na výstavu ve foyer, která měla podle slov z oficiálních míst zahrnovat „alternativní obaly kultovních LP desek.“ Pokud byste se těšili, že Bílé album uvidíte ještě bělejší, zklamu vás. Těmi „kultovními“ umělci jsou Lily Allen, Moloko a Nickelback.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen