Montag, 29. November 2010

Můj druhý blog se právě dostal na 150 obrázků


Kolem mého druhého blogu Cover Your Shame, Mrs. Stone!! zaměřeného na bizarní obaly letošních hudebních nahrávek jsem toho sem už dlouho nenapsal. Neznamená to však, že by se nic nedělo. Stále se mi daří publikovat podivné obrázky ve stanoveném tempu a Cover Your Shame má stabilně kolem osmi set návštěv za měsíc.

Než svůj druhý blog na konci roku ukončím, protože už mě to zase až tak nebaví, připravil jsem sem menší soutěž. Kdo mi do komentářů napíše, který hudebník si na obal své desky dal tohoto lesního pána, vyhrává ode mě jedno pivo. Nápovědy: Jde o člena kapely Radiohead, na obrázku vidíte jen část celého obrázku a samozřejmě se správná odpověď dá nalézt mezi příspěvky na mém druhém blogu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen