Dienstag, 5. Oktober 2010

Můj blog slaví první narozeniny a říká: Pište spolu se mnou!


Tento blog je na světě už celý rok, od té doby zde proběhlo 238 příspěvků, plno kulturních tipů a mimo jiné i pár soutěží. Dnes zde mám další – na tomto odkazu si můžete stáhnout první stránku nové povídky, kterou jsem začal psát, a zbytek příběhu už je na vás. Kam zavedete vousáče Guillerma a do jakých dobrodružství jej vrhnete, se můžete rozhodnout sami. Nejlepší povídka, která do 14 dnů skončí na mém mailu přinese nadanému spisovateli láhev vína.

UPDATE 19/10 11:30 Právě vypršelo 14 dní, po které jste mi mohli posílat své příspěvky – výsledek soutěže zde vyhlásím během několika dní.

1 Kommentar:

  1. Atome, nejde mi z nějakýho důvodu v exploreru ani ve firefoxu otevřít ta adresa, na kterou ti to máme poslat. Napiš mi pls ten tvůj mail, kam to máme poslat, na karel.be@email.cz. Díkes. Jestli teda ještě není pozdě to poslat.

    AntwortenLöschen