Dienstag, 18. Mai 2010

Můj blog: Dvanáct návštěv denně!


Za minulých sedm dní můj druhý blog Cover Your Shame, Mrs. Stone!! zaznamenal 84 návštěv, čili v průměru dvanáct návštěv každý den. V těchto dnech tam přibyly například maximálně kýčovité obrázky od Goldfrapp a Gui Boratta či magická lesní splácanina od Clogs.

Včera padnul další rekord, když se na CYSMS!! připojilo šestnáct lidí z patnácti měst: Oxford, New York, Culver City, Lancaster, Waterloo, Lakewood, Miamiville, Birmingham, Melbourne, Charlesbourg, Glen Allen, Valencia, Mnichov, Leeds a Amsterdam.

Jinak na tenhle můj blog, na Atom Heart, se kdosi dostal přes Google díky vyhledávání velmi bizarního spojení "šmoulinka nude" :-) Zkusil jsem to taky a je pravda, že při takovém zadání je můj blog třetí na řadě díky tomu, že jsem tu jednou zmínil soundtrack ke Šmoulům a že jeden můj štítek k příspěvkům obsahuje slovo "nude"

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen