Donnerstag, 19. November 2009

Anonymita internetu


Většina amatérských blogů by se bála zveřejnit svoji návštěvnost, já do toho klidně půjdu…

Kdybych znovu psal bakalářku o internetu, tak bych asi poznamenal, že internet lidem umožnil okamžitý přístup k nekonečnému množství informací odkudkoliv na světě, na druhou stranu je těch informací taková záplava, že většina z nich se stejně dostane k tolika lidem jako zaprášená kniha v nějaké univerzitní knihovně.

Svůj blog jsem zakládal jako soukromou věc a trochu jsem se bál, že mi sem budou chodit i cizí lidi. Něco jako Hospoda Na Mýtince. Po měsíci můžu říct, že mi to vyšlo, pořád jsme já a moje soukromí viditelní jen pro ty, kterým jsem svěřil odkaz. Jenom sem jednou přes Google zavítal někdo z Polska (not set) přes klíčové slovo, které se tu stydím opakovat, a pak ještě někdo z Beverly (psal jsem tu přece jednou o Brendě a Brandonovi, že jo). Drtivou většinu přístupů z Prahy však tvořím já, Madrid, to jsem taky já, jedině Mladá Boleslav je pro mě záhadou. Chyba na Google Analytics? Byl někdo z mých věrných čtenářů na výletě v Boleslavi? Jak tam bylo? Přivezli jste mi dárek? Víte přece, že řídit neumím…

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen